نصب پلاستیک گلخانه

نصب پلاستیک گلخانه اسپانیا گاتیک مزرعه بکر

نصب پلاستیک گلخانه

نحوه نصب پلاستیک گلخانه ( پوشش پلی اتیلن گلخانه ) در سازه های مختلف با قطعات متفاوت و با روشهای متنوعی صورت میگیرد، مثلا در سازه‌های اسپانیا اتصال پلی‌اتیلن به ناودان توسط لاکینگ و فنر و یا پروفیل C به همراه PVC و در سازه های ایرانی و سازه های طرح اسپانیایی توسط لوله‌های پلاستیک سفت کن صورت می‌گیرند.

هرکدام از این روشها معایب و مزایایی دارند که کارشناسان و نصاب پلاستیک گلخانه این شرکت متناسب با شرایط منطقه مورد نظر و تجربه خود و همچنین نوع سازه، یک روش و یا روشی تلفیقی را جهت نصب پوشش گلخانه طراحی و پیشنهاد میدهند.

در نصب پلاستیک گلخانه ها میبایست به این نکته دقت داشت که پوشش بعد از نصب، فاقد هر گونه چین و چروک باشد.

کیفیت نصب یک اسکلت گلخانه، نیز تاثیر بسیاری بر طول عمر ساختار اسکلت و فیلم پوشش ( نایلون گلخانه )و همچنین تجهیزات آن دارد.

نصاب پلاستیک گلخانه : 09158080600

 

مجموعه مزرعه بکر با حدود یک دهه تجربه در اجرا و نصب و راه اندازی واحدهای گلخانه و پرورش دام و کسب مدرک ISO HSE ، توانایی و تخصص انجام صفر تا صد کلیه مراحل احداث و نصب و راه اندازی گلخانه ، توسط اکیپ های حرفه ای نصب خود را به بهترین نحو و با بیشترین سرعت دارد.

هزینه نصب پلاستیک گلخانه ، با توجه به نوع سازه گلخانه بین متری 15000تومان تا 50000 تومان متغیر است.

تیم های مونتاژ ما یا یک شرکت مستقل هستند که مدیر آن در تیم خود حضور دارد و یا مراحل نصب و مونتاژ گلخانه و سالنهای پرورش دام وانبار مستقیم زیر نظر شرکت و با تاییدیه آن صورت میگردد.

تیم های مونتاژ شرکت مزرعه بکر از تجهیزات و ادوات خاصی برای مونتاژ گلخانه استفاده میکنند. این تجهیزات به همراه تخصص و تجربه ما را قادر می سازد تا به طور موثر و ایمن به سرعت کار کنیم و به ما اجازه می دهد که عملکرد رقابتی ارائه دهیم.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x