گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار

گلخانه طرح اسپانیایی مزرعه بکر

 گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار +B


.                                     مشخصات فنی گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار:

عرض دهانه‌ها:           8، 8/5، 9، 9/60 متر
ارتفاع ستون:             
3/5، 4، 4/5، 5 ،5/5 متر
ارتفاع سرتاج:            
5/5 الی 7/5 متر

پوشش:                     پلی‌کربنات و پلاستیک uv
مقاومت سازه:           باد 110 km/h برف و محصول35 kn/m2
فاصله بین کمانها:      2/5 متر

فاصله بین ستون‌ها:  2/5 و 5 متر   
ستونهای اصلی:         پروفیل 80*80
پروفیل‌سرتاج و …:    پروفیل و لوله

 

 گلخانه اسپانیایی سیرکولار چیست؟

 گلخانه‌های اسپانیایی از پرکاربردترین سازه گلخانه های مدرن با پوشش پلاستیک در ایران و حتی در دنیا می‌باشد که بسیاری از شرکت های اسپانیا و ترکیه و فرانسه و… نیز از این سبک بهره می‌برند که قابلیت نصب پوشش های پلاستیک و پلی‌کربنات و … را هم در سقف و هم در دیواره‌ها دارند که گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار نیز جزئی از این سبک سازه هاست. پیشنهاد می‌شود برای دستیابی به اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت ها، مطلب هزینه ساخت گلخانه را مطالعه فرمایید. شرکت مزرعه بکر از برترین شرکت های گلخانه ساز در ایران با تکیه بر دانش روز خود که از کشورهایی مانند اسپانیا، فرانسه، ترکیه، … کسب شده و همچنین تجربه متخصصین و کارگاه مجهز خود، اقدام به تولید این سازه های مولتی اسپن و پرتابل نموده است.

گلخانه‌ طرح اسپانیایی در این شرکت متناسب با اقلیم و توپوگرافی و … هر منطقه طراحی می‌شود.
بخشی از این طراحی‌ها مربوط به نوع ، قطر و ضخامت پروفیل و لوله‌های مورد استفاده در بخشهای مختلف و بخشی دیگر مربوط به اتصالات مهارهای طولی (SIDE REINFORCEMENTS) و بادبندها (CROSS BRACE) و ناودانی‌ها (GUTTER) و اتصالات نما (COLUMNS OF FACADE SHARE) و نحوه چیدمان دستک های زیر کمان و… و بخشی هم مربوط به نوع کشت (هایدروپونیک و خاکی) و نوع محصول می‌باشد.

 

گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار
گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار

 

گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار
گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار

 

 لازم به ذکر است نام گذاری این طرح به نامهای سیرکولار +B و ++BED مختص شرکت مزرعه بکر می‌باشد و عمومیت ندارد و نشان دهنده سازه‌هایی با مقاومت‌ها و طراحی‌های متفاوت است. در طراحی و محاسبات اسکلت گلخانه طرح اسپانیایی، مقاومت نسبت به باد تا 110 کیلومتر و نسبت به برف وتجهیزات و بار محصول تا 30کیلوگرم بر متر مربع در نظر گرفته شده است.

از مزیت‌های طراحی سازه هاو گلخانه ها می‌توان به مقاومت حداکثری سازه با حداقل هزینه‌ها و همچنین تولید حداکثری نام برد. در نتیجه سازه طراحی شده شرکت مزرعه بکر از اقتصادی ترین سازه به شمار می‌رود، چه از لحاظ هزینه های ثابت و چه هزینه‌های جاری و درآمدها.

 

گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار

 

 مشخصات گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار

 سازه گلخانه‌ طرح اسپانیایی در شرکت مزرعه بکر با کمان لوله 60 به ضخامت های 1/5 و 2 و 2/5 میلی متر طراحی می‌گردند.
و ناودانی های آن 7 و 9 خم و ستون های آن پروفیل 80*80 گالوانیزه با فاصله 2/5 در دیواره های جانبی و 5 متر در ستون های مرکزی با ارتفاع 3/5، 4، 4/5 و 5 متر است. و ارتفاع کل سازه در بست سرتاج 5/5 الی 7/50 متر طراحی می‌شود.

 

 

 قطعات بخش های مختلف این گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار با لوله و پروفیل و… معمول طراحی شده و از لحاظ قطعات اسکلت نسبت به گلخانه‌ گاتیک اسپانیایی A+++ به حالتی ساده تر و ارزانتر تبدیل گشته اند. دریچه های سقف گلخانه حدود 20 درصد سقف را تشکیل میدهند و از نوع لوله گالوانیزه، با رک و  پینیون شانه ای و موتور گیربکس برقی می‌باشند که انتقال نیرو از موتور گیربکس به پینیون ها توسط لوله های 32 گالوانیزه با اتصالات مختص خود به دو صورت یکطرفه در سرتاج و یا بین تاج و ناودانی گلخانه قرار می‌گیرد. پوشش سقف از جنس پلی اتیلن با تثبیت کننده 5و8و10 درصد UV و UV Stablizer و افزودنیهایی از قبیل IR و EVA و LD و … می‌باشد. دیواره ها از 20 الی 100 سانت دیوار بتنی و در ادامه با پلی کربنات و یا نایلون طراحی شده اند.

 

سازه گلخانه اسپانیا مزرعه بکر

 

 مزایای سازه‌ گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار

  • قیمت مناسبتر نسبت به گلخانه گاتیک اسپانیایی و گلخانه شیشه ای و…
  • استفاده بهینه از نور خورشید
  • تهویه بسیار مناسب
  • استحکام بالا
  • نصب آسان
  • وارد شدن تنش کمتر به گیاه
  • امکان تبدیل به چند واحد مجزا ،جهت کشتهای متنوع
  • مناسب جهت هر دو روش کشت خاکی و هیدروپونیک
  • و همچنین قیمت تمام آن مناسبتر از نمونه های وارداتی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در باب سازه و قیمت گلخانه طرح اسپانیایی سیرکولار، لطفا بعد از کسب مجوزهای لازم با ما در تماس باشید.

 

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x