مشاور کشت خاکی و هیدروپونیک

تماس با ما - مشاور کشت

مشاور کشت خاکی و هیدروپونیک

شرکت مهندسی مزرعه بکر با دارا بودن یک تیم متخصص و حرفه ای شامل مدیران و مشاوران، مشاور کشت و طراحان خبره؛ کلیه مراحل طراحی، تولید، ساخت و اجرای انواع سازه های گلخانه ای را توسط نرم افزار های تخصصی و با توجه به شاخص های استاندارد بین المللی و متناسب با شرایط خاص منطقه انجام میدهد. از آنجا که اجرا و نصب سازه، تاسیسات و تجهیزات جانبی گلخانه از اهمیت بالایی برخوردار است شرکت مزرعه بکر معتقد است حساسیت بر نحوه ی اجرا و نصب گلخانه به اندازه طراحی و تولید سازه های گلخانه ای از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که با نصب و راه اندازی نادرست و یا عدم آموزش کار با سیستم گلخانه ای و  فقدان اطلاعات مورد نیاز خسارت های جبران ناپذیری متحمل کارفرما خواهد شد.

افزایش لحظه به لحظه هزینه های تولید سبب گردیده که بازار گلخانه های صنعتی به شدت رقابتی شود به همین دلیل تنها افرادی میتوانند در این بازار موفق بمانند که حداکثر استفاده را از امکانات موجود داشته باشند و در جهت افزایش تولید و بالابردن کیفیت محصولات خود تلاش کنند. بخش گروه مشاوره ای شرکت مزرعه بکر با بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه کشت هیدروپونیک و خاکی خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه می دهد و در تمامی مراحل پیاده سازی بسترکشت مناسب گلخانه ای در کنار شما خواهد بود.

در حال حاضر تیم مزرعه بکر دارای پروژه های فعال در خارج و داخل ایران است. تمام هم میهنان عزیز می توانند برای دریافت مشاوره درباره تمام مسائل مربوط به گلخانه، از مشاور کشت تا احداث سازه گلخانه ای، با مزرعه بکر تماس حاصل کنند.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x