طراحی سازه و فونداسیون

طراحی سازه گلخانه

 طراحی سازه و فونداسیون گلخانه

 شرکت مزرعه بکر با رویکردی نو و متفاوت در صنعت گلخانه و برخلاف اکثر گلخانه های اجرا شده در سطح کشور که بر اساس یک پیش فرض و با یک مشخصات در مناطق مختلف با شرایط متفاوت اجرا می‌گردند، اقدام به طراحی سازه‌ های گلخانه متناسب باشرایط حاکم بر منطقه از جمله، اقلیم، توپوگرافی منطقه، نوع خاک و حداکثر مقدار بارش برف و حداکثر سرعت باد و همچنین با در نظر گرفتن بارهای مرده و زنده دیگر وارده به سازه گلخانه، اقدام به طراحی و محاسبه گلخانه‌ها می‌نماید.

طراحی سازه گلخانه

این گلخانه ها در عین حال که از مقاومت بالایی نسبت به بارهای زنده و مرده برخوردارند، قیمت مناسبی نسبت به کیفیتشان دارند. هدف اصلی از طراحی سازه های گلخانه در شرکت مزرعه بکر، ارائه مناسب ترین طرح نسبت به قیمت و مقاومت است. این بدان معناست که در برخی مناطق حتی نیازی به احداث مقاوم ترین سبک گلخانه وجود ندارد و با هزینه بسیار پایین تری می‌توان اقدام به احداث گلخانه و راه اندازی یک واحد تولیدی گلخانه نمود. از این رو بخش مهندسی و طراحی گلخانه یکی از بخش های مهم پروژه های تولیدی ست که موفقیت یک واحد تولیدی بستگی به آن دارد. ابعاد عرض دهانه، ارتفاع ستون ها، ارتفاع سرتاج و برخی موارد دیگر بر اساس درخواست کارفرما و یا بر مبنای طرح مورد نظر، مشخص می‌گردد.

طراحی سازه گلخانه

 فونداسیون گلخانه

 فونداسیون گلخانه هایی با پوشش سبک به صورت منفرد و فوندانسیون گلخانه های شیشه ای به صورت نواری و بنا به نوع خاک، شرایط جوی منطقه و میزان فشار وارده به فوندانسیون و … طراحی و اجرا می‌گردد. شرکت مزرعه بکر با استفاده از آخرین فن آوری ها در محاسبات و طراحی، بهینه ترین و اقتصادی ترین طرح را به شما پیشنهاد خواهد داد. مجموعه ما علاوه بر محاسبه و طراحی سازه گلخانه، تولید و اجرای کلیه طرح های گلخانه ای را دارد، که در سایر صفحات سایت خلاصه توضیحاتی از سایر طرح ها و سبک های گلخانه ارائه نموده‌ایم. طراحی سازه و فونداسیون گلخانه توسط شرکت مزرعه بکر صورت می‌گیرد.

 

آموزش نصب سازه گلخانه و فونداسیون گلخانه

 

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x