گلخانه کلید تحویل

گلخانه کلید تحویل مزرعه بکر

گلخانه کلید تحویل (Turnkey projects)

گلخانه های کلید تحویل، در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر با بررسی های امکان سنجی اولیه آغاز و شامل تمام مراحل ارزیابی فنی و مالی، طراحی و جانمایی، تهیه و تولید سازه و تجهیزات کامل، مونتاژ و نصب و در آخر تحویل پروژه به صورت آماده به کار می‌باشد، که این شرکت تمامی مراحل را با بالاترین کیفیت انجام داده و ضمانت خواهد کرد.

احداث گلخانه کلید تحویل مسئولیت طراحی انواع سازه گلخانه ای و اجرا را بطور کامل بر عهده شرکت مزرعه بکر می‌گذارد و مسئولیت هر عیب و نقصی که در پروژه رخ دهد، را به این شرکت خواهد بود. در این نحوه احداث گلخانه، کارفرما، فقط در فرایند مناقصه و نظارت عالیه بر کار پیمانکار دخالت خواهند داشت و در پایان کار می‌تواند بهره برداری از گلخانه را با آرامش خاطر آغاز نماید.

در شرکت مهندسی مزرعه بکر، تحویل فیزیکی پروژه پایان داستان نیست و بلکه این شرکت به ارائه پشتیبانی برای اطمینان از عملکرد مناسب پروژه های خود، ادامه خواهد داد و این پشتیبانی فنی و تجاری، تا هر زمان کارفرما نیاز داشته باشد ادامه خواهد داشت.
کارشناسان ارشد گلخانه در شرکت مزرعه بکر کمک می‌کند تا تولید و تجارتی مقرون به صرفه و سودآور داشته و بیشترین عملکرد از سرمایه گذاری خود را داشته باشید.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x