فروش پروفیل یو گلخانه

پروفیل یو گلخانه

 پروفیل یو گلخانه

 پروفیل یو گلخانه از ورق گالوانیزه در ابعاد حدودی 33 در 37 میلی متر ساخته شده است. به طور معمول از این پروفیل گلخانه ای جهت نصب پلی کربنات در دیواره ها و سقف گلخانه و همچنین جهت زیر سازی نصب لاکینگ فنر گلخانه جهت نصب پلاستیک uv گلخانه استفاده می‌شود.

پروفیل یو گلخانه در طول های متفاوتی تولید می‌شود به طوری که طول این پروفیل ها بر اساس سفارش تا 12 متر هم می‌رسد ولی طول معمول در بازار 5 متر هستند که شرکت مزرعه بکر سفارش سایر طول ها را میپذیرد. پروفیل u گلخانه در ضخامت های  مختلفی از جمله 1میلیمتر و 1.25 میلیمتر و 1.5 میلیمتر تولید می گردد. طریقه اتصال این پروفیل به سازه از نوع بست و پیچ می‌باشد.

پروفیل های دیگر مانند لاکینگ و یا رابط پلی کربنات و …. به آسانی بر روی این پروفیل پیچ می‌گردند و شرایط نصب پلاستیک یا پلی کربنات بر روی آنها فراهم می شود. از ترکیب پروفیل یو و لاکینگ فنر گلخانه، پروفیل هایی شبیه پروفیل h گلخانه تولید می‌شوند. به عبارتی، با پیچ کردن پروفیل لاکینگ بر روی پروفیل U، پروفیل اچ ترکیبی ساخته می‌شود. نصب پروفیل یو در دیواره ها بدین شکل که مشاهده میفرمایید و به وسیله بست 80*80 یکطرفه صورت می‌پذیرد.

بست 80در80 گلخانه مزرعه بکر
بست 80در80 گلخانه مزرعه بکر
پروفیل یو گلخانه
پروفیل یو گلخانه
شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر
شرکت سازنده گلخانه مزرعه بکر

ویژگی های پروفیل یو

  • پروفیل یو، از ورق گالوانیزه ساخته شده است به همین خاطر در برابر رطوبت و خوردگی و تنش های محیطی مقاومت بالایی دارد.
  • این محصول طوری طراحی و ساخته شده است که به راحتی نصب می‌شود.
  • مقاومت بالا در برابر کشش و خمش.
  • با توجه به کارایی و اهمیت آن در ساخت سازه گلخانه، از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد.
  • طول عمر مفید بالایی دارد طوری که سال های سال می توانید از آن استفاده کنید.
  • وزن سبکی دارد و به راحتی حمل و جابه جا می‌شود.

 

 قیمت پروفیل گلخانه

 قیمت این پروفیل متناسب با مواد اولیه به کار گرفته و همچنین ابعاد آن تعیین می‌‌شود و همچنین می‌توان با خرید در تعداد های بالا قیمت آن را تا حدودی کاهش داد. در ساخت گلخانه با پروفیل هنگام نصب پروفیل یو و سایر پروفیل های گلخانه باید حتما نکات ایمنی را رعایت کرد به همین منظور توصیه می‌شود که از افراد متخصص کمک بگیرید تا به شکل مناسبی اتصالات صورت بگیرد. پروفیل یو یکی از محصولات تولیدی شرکت مزرعه بکر می‌باشد که برای تولید آن از بهترین ورق های گالوانیزه موجود در ایران استفاده شده است. این ورق های تولیدی از مقاومت خوبی برخوردار هستند طوری که توانسته اند تمامی تست ها و آزمایشات مربوطه را با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

برای ورود به فروشگاه اینترنتی مزرعه بکر، روی تصویر زیر کلیک کنید.

mazraebekr store

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x