شرکت های سازنده گلخانه در مشهد

شرکت های سازنده گلخانه

مزرعه بکر، از شرکت های سازنده گلخانه در مشهد 

شرکت سازنده گلخانه 

مجموعه شرکت های سازنده گلخانه مزرعه بکر از سال 1388 فعالیت خود را در صنعت گلخانه ابتدا با تولید محصولات گلخانه ای و اجرای سازه های گلخانه و تاسیسات آن شروع و درادامه با کسب تجارب بیشتر و بیشتر در این صنعت و اخذ مدارک و تجربه، نام تجاری مزرعه بکر را بر خود نهاد و امروز به یکی از برترین شرکت های سازنده گلخانه در مشهد و ایران تبدیل شده است. و با همکاری و هم اندیشی دوستان متخصص خود توانست بخش های: طراحی و محاسبه مقاومت اسکلت گلخانه؛ طراحی تاسیسات؛ بازرگانی؛ مشاوره کشت وسایر بخشهای مربوطه را به مجموعه بیافزاید.

این شرکت از محدود شرکت های سازنده گلخانه در مشهد است که باتوجه به شرایط موجود در ایران تمام تمرکز خود را روی طراحی و تولید سازه هایی با پوشش پلاستیک پلی اتیلن و پلی کربنات قرارداده است. و به صورت تخصصی واحدهای گلخانه ای را توسط نرم افزار و با توجه به توپوگرافی، اقلیم و بافت خاک، محصول هدف و غیره طراحی می‌نماید تا با حداقل هزینه و ریسک، حداکثر بازدهی و استحکام را به مشتریان خود عرضه می‌دارد. سازه های طراحی و محاسبه شده توسط مجموعه مزرعه بکر تا 130 کیلوگرم بر متر مربع  بار برف و 120 کیلومتربرثانیه سرعت باد (مشروط به بسته بودن دریچه ها) و 50 کیلوگرم در متر مربع بار محصول را تحمل می‌نمایند.

علاقه و هدف و اشتیاق گروه مزرعه بکر بر پیشرفت و بهینه سازی هرچه بیشتر تجهیزات این صنعت ‌موجب شد بخش بازرگانی شرکت فعالیت خود را در واردات و تهیه تجهیزات و قطعاتی که نمونه ایرانی مشابه با کیفیت ندارند، بطور جد دنبال نماید در ادامه با راه اندازی تیم های تحقیقاتی به صورت مشارکتی، تصمیم به تولید این سیستم ها و تجهیزات گرفت که در گام اول سیستم اتوماسیون واحدهای گلخانه ای را به کمک نماینده شرکت زیمنس آلمان طراحی و تولید کرد. به دنبال این کیفیت بود که توانست کالا و خدمات خود را به کشورهای همسایه صادر نماید.

 

 

شرکت مزرعه بکر از برترین شرکت های سازنده گلخانه ‌های مدرن و هوشمند کشت هایدروپونیک در ایران

این شرکت از محدود شرکت های سازنده گلخانه در مشهد و ایران است که کلیه بخش های یک واحد گلخانه به صورت سفارشي ساخته مي‌شوند و مطابق با محاسبات مبتني بر شرايط و پارامترهاي کارفرما طراحي مي‌شوند. درابتدای فاز طراحي، بحث هاي گسترده اي در مورد پارامترهاي طراحي، بابت تعيين همه ي شرايط گلخانه با مشتري انجام مي‌شود. بار باد، توپوگرافی منطقه، بار برف، ژئوتکنیک خاک، ارتفاع، نوع محصول، روش كشت، نيازهاي خاص مشتري و قوانين و مقررات محلي تنها برخي از فاكتورهايي هستند كه مي توانند بر طراحي و ساخت يك گلخانه تأثير بگذارند. نتيجه ي این عمل، گلخانه هايی داراي بازدهي مالي بالا و درجه ي مناسبي از ايمني و مقاومت مي‌باشد.

متد مهندسی تولید گلخانه در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر به این صورت است که با به کار گیری از نرم افزار های و تکنیک های مهندسی ایرانی و بین المللی و البته تجارب خود، مناسب ترین گلخانه ها را چه از لحاظ قیمت و چه کیفیت و مقاومت طراحی و پیشنهاد می‌دهد. این شرکت علاوه بر تولید سازه های مدرن، با تولید سیستم های هوشمند گلخانه کمک شایانی به تولید بیشتر و باکیفیت تر، کمک شایانی به آرامش و آسایش بیشتر مشتریان خود می‌نماید.

 

هزینه ساخت گلخانه اسپانیایی

 

سازه های گلخانه ای در مزرعه بکر

در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر، انواع سازه های گلخانه ای مدرن و به روز، در بهترین سطح از کیفیت ساخه می شوند. این سازه ها دارای ضمانت نامه برای مشتریان هسند که در این صورت شما می توانید بهترین انتخاب خود را با اطمینان خاطر داشته باشید. سازه های گلخانه اسپانیایی از محبوب ترین سازه ها در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر هستند. این نوع از گلخانه ها از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه در باب مقاومت حرف اول را می زند و نسبت به دیگر سازه ها از کیفیت و استقامت بیشتری برخوردار هستند. در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر سازه های اسپانیایی در هر دو مذل اسپانیایی سیرکولار و گاتیک ساخته می شوند. سازه های گلخانه ای تونلی نیز از دیگر مواردی هستند که در شرکت مزرعه بکر ساخته می شوند. این نوع سازه ها شامل مدل های مختلفی است که در دسته بندی گلخانه تونلی به توضیح مفصل هر یک از آن ها پرداخته ایم. این گلخانه ها با ارتفاع کمتری نسبت به دیگر گلخانه ها ساخته می شوند.

گلخانه های ایرانی در سه تیپ ساخته می شوند. این سه مورد از نظر ارتفاع، کیفیت، مکتریال و جنس قطعات و بسیاری از دیگر فاکتورها با هم متفاوت هستند. شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر قادر است با به کار گیری بهترین امکانات، با طراحی تخصصی هر پروژه بهترین سازه را در شرایط پروژه شما معرفی و اجرا کند. برای دریافت دقیق ترین اطلاعات در باب سازه و ساخت گلخانه با مشاوران و متخصصان در مزرعه بکر تماس حاصل کنید.

در ادامه لیست سازه های گلخانه ای را ملاحظه کنید؛

گلخانه اسپانیایی سیرکولار

گلخانه گاتیک

گلخانه ایرانی تیپ A

گلخانه ایرانی تیپ B

گلخانه ایرانی تیپ C

گلخانه تونلی و …

 

افتخارات و استاندارد های مزرعه بکر

شرکت سازنده گلخانه مزرعه بکر، در سال 1388 برای اولین بار توسط مهندس وحید دهقان در حیطه ساخت گلخانه احداث شد. فعالیت این شرکت در ابتدا منحصر به تولیدات و تاسیسات گلخانه ای می شد. پس از گذشت زمان، این شرکت با دریافت و اخذ تمام مجوزهای مربوط در این زمینه و کسب تجربه و اطلاعات تخصصی تر، فعالیت های خود را به طور گسترده تری در احداث و اجرای گلخانه آغاز کرد. این شرکت دارای نماد استاندارد بین المللی، ISOO 9008 – 2015 ، HSE – MS ، گرید یک (رتبه – GRADE) در صعنت گلخانه سازی و در میان گلخانه داران است.

 

قیمت فن سیرکوله گلخانه مزرعه بکر

 

شرکت سازنده گلخانه در اصفهان

شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر، همچنین در شهر اصفهان فعالیت می کند. این شرکت از سال 1388 فعالیت رسمی و تخصصی خود را در مشهد، تهران، اصفهان و دیگر شهر های ایران شروع کرده است. از برترین شرکتهای گلخانه سازدر اصفهان، میتوان به شرکت مزرعه بکر اشاره کرد. شما می توانید برای احداث گلخانه در سراسر اصفهان و شهر های حومه و اطراف، با متخصصان شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر تماس حاصل کنید.

توجه داشته باشید که هر پروژه گلخانه ای در مزرعه بکر، به طور حرفه ای و تخصصی اجرا می شود. به این صورت که در هر پروژه طراحی های لازم با توجه به شرایط اقلیمی منطقه، شرایط زمینی که گلخانه در آن قرار می گیرد و بقیه فاکتور ها و عوامل مهم صورت خواهد گرفت.

 

از بین شرکت های سازنده گلخانه در مشهد و ایران، چرا مزرعه بکر؟

تنوع بالا ( متناسب با هر منطقه و هر سرمایه ای )

طراحی منحصر به فرد گلخانه برابر اقلیم منطقه

کیفیت مناسب

طراحی مدرن و هوشمند

کارایی گلخانه و تولید بالا

قیمت بسیار مناسب

تضمین کالا و خدمات

خدمات پس از فروش مناسب

مشتری مداری

انجام کلیه مراحل طراحی و تولید و اجرا و کشت، مستقیم توسط کارشناسان مزرعه بکر صورت می‌پذیرد.

ارائه خدمات جانبی من جمله صادرات محصولات تولیدی، مشاور کشت و…

و ….

———————————————————————————————————————————————————————————————————————

سایر کلمات مرتبط: شرکت های سازنده گلخانه در ایران -شرکت های سازنده گلخانه در مشهد – شرکتهای سازنده گلخانه در خراسان – شرکت های سازنده گلخانه در تهران – شرکتهای سازنده گلخانه در خوزستان – شرکتهای سازنده گلخانه در گلستان – شرکتهای سازنده گلخانه در اراک – شرکت سازنده گلخانه در شیراز – شرکت سازنده گلخانه در کاشمر – شرکتهای سازنده گلخانه در نیشابور – شرکتهای سازنده گلخانه در فریمان – شرکتهای سازنده گلخانه در ساری – شرکت های سازنده گلخانه در عراق – شرکتهای سازنده گلخانه در زاهدان – شرکتهای سازنده گلخانه در قم – شرکتهای سازنده گلخانه در ایلام – شرکت سازنده گلخانه در بیرجند – شرکت سازنده گلخانه در اهواز – شرکت سازنده گلخانه در فارس – شرکت سازنده گلخانه در گرگان – سازه و تجهیزات گلخانه -شرکت گلخانه ساز در اصفهان – شرکت های گلخانه ساز در اصفهان – شرکت سازنده گلخانه در اصفهان – شرکت های سازنده گلخانه در اصفهان –

مطالب مرتبط

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x