گلخانه تونلی گاتیک نیم پایه

گلخانه تونلی

گلخانه تونلی گاتیک نیم پایه

گلخانه تونلی گاتیک نیم پایه یا پایه دار معمولاً دارای ارتفاع و عرض بیشتری نسبت به سایر گلخانه‌های تونلی است. این سبک از سازه های تونلی با شبکه بندی و ضخامت های متفاوتی در لوله و پروفیل های به کار برده شده متناسب و متناسب با اقلیم منطقه و عرض و ارتفاع انتخابی گلخانه، طراحی می‌گردند.

ویژگی اصلی گلخانه های تونلی نیم پایه مزرعه بکر سادگی و صرفه جویی در کنار طراحی آن است که امکان تخلیه کامل برف و همچنین نصب تهویه سقف را فراهم می کند. 

گلخانه تونلی گاتیک نیم پایه قابلیت اجرا دریچه‌های جانبی (دستی و الکتریکی) و همچنین سیستم فن وپد دارند طراحی این گلخانه ها به نحوی است که برف نشین کمتری در سرتاج نسبت به گلخانه‌هایی با قوس نیم دایره نیز دارند. سقوط قطرات تقطیر شده کمتری در سرتاج نسبت به گلخانه‌هایی با قوس نیم دایره نیز دارند. قابلیت نصب دریچه های سقفی به صورت دستی و اتومات امکان پذیر است. در شرکت مزرعه بکر انواع سازه های گلخانه ای در بهترین سطح از کیفیت ساخته می‌شود.

 

گلخانه تونلی

 

در مجموع از مزیت گلخانه تونلی گاتیک مزرعه بکر می توان اشاره کرد به اینکه نیازی به به بتن در پایه ها ندارد و میتوان آن را در شیب های نه چندان تند قرار داد. بعلاوه طراحی طاق گاتیک به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر بادهای شدید و بارش برف سنگین مورد توجه مهندسین طراح مزرعه بکر قرار گرفته است چرا که شکل نیمه اشک سقف برای اجازه دادن به برف و باران و جلوگیری از آسیب ناشی از انباشته شدن بارندگی یا آوار، ایده آل است. دیگر مزیت ها شامل:

طراحی انعطاف پذیر

به دلیل طراحی گلخانه گاتیک در هنگام نصب، می توانید تصمیم بگیرید که سازه را در چه ارتفاعی قرار دهید و به طور اختصاصی برای شما به صورت نیم پایه و یا بدون پایه طراحی و اجرا گردد.

فضای بالای سر بیشتر

طاق گاتیک دارای ارتفاع بیشتری نسبت به نمای بلند خط الراس در مرکز است، که فضایی را برای پرورش دهندگانی ایجاد می کند که در محصولات تخصصی بلندتر (مانند گوجه فرنگی و خیار) و همچنین بسیاری از درختان استوایی تخصص دارند.

زیبایی شناسی

بسیاری از پرورش دهندگان از زیبایی ساده طرح طاق گاتیک قدردانی می کنند. گلخانه گاتیک نیم پایه در مزرعه بکر همانطور که از نامش پیداست، منحنیِ برازنده‌اش را از خم شدن دیوارها از قسمت نیم پایه به دست می‌آورد و یک منحنی درجه‌بندی می‌سازد که در سقف به اوج می‌رسد.

 

گلخانه تونلی

 

چگونه گلخانه گاتیک نیم پایه احداث کنم؟

شرکت مزرعه بکر قادر است با در نظر گرفتن بهترین امکانات و بهترین متریال موجود، صفر تا صد ساخت گلخانه شما را در دست اجرا قرار دهد. این مجموعه در سال 1388 فعالیت حرفه ای و تخصصی خود را بر دو پایه علم و تجربه آغاز کرده است و دارای پروژه های اجرا شده بسیاری در داخل و خارج از کشور می باشد. اما برای اینکه مطمئن شوید گلخانه گاتیک نیم پایه، نیازهای شما را برآورده می کند با متخصصین مجموعه در ارتباط باشید.

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x