شرکت های سازنده گلخانه در ایران

شرکت های سازنده گلخانه

شرکت سازنده گلخانه در ایران

Greenhouse manufacturing in Iran

شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر از سال 1388 فعالیت خود را در صنعت گلخانه ابتدا با تولید محصولات گلخانه ای و اجرای سازه های گلخانه و تاسیسات آن شروع کرد و در ادامه با کسب تجارب بیشتر در این صنعت و اخذ مدارک، نام تجاری مزرعه بکر (از شرکت های سازنده گلخانه در ایران و فعال در خاورمیانه) را بر خود نهاد. و با همکاری و هم اندیشی دوستان متخصص خود توانست بخش های: طراحی و محاسبه مقاومت اسکلت گلخانه؛ طراحی تاسیسات؛ بازرگانی؛ مشاوره کشت و سایر بخش های مربوطه را به مجموعه بیافزاید.

این شرکت از محدود شرکت های سازنده گلخانه در ایران است که باتوجه به شرایط موجود در ایران تمام تمرکز خود را روی طراحی و تولید سازه هایی با پوشش پلاستیک پلی اتیلن و پلی کربنات قرارداده است و به صورت تخصصی واحدهای گلخانه ای را توسط نرم افزار و با توجه به توپوگرافی، اقلیم و بافت خاک، محصول هدف و غیره طراحی می‌نماید تا با حداقل هزینه و ریسک، حداکثر بازدهی و استحکام  را به مشتریان خود عرضه دارد. سازه های طراحی و محاسبه شده توسط مجموعه مزرعه بکر تا 130 کیلوگرم بر متر مربع  بار برف و 120 کیلومتربرثانیه سرعت باد (مشروط به بسته بودن دریچه ها) و 50 کیلوگرم در متر مربع بار محصول را تحمل می‌نمایند.

علاقه و هدف و اشتیاق گروه مزرعه بکر بر پیشرفت و بهینه سازی هرچه بیشتر تجهیزات این صنعت ‌موجب شد بخش بازرگانی شرکت فعالیت خود را در واردات و تهیه تجهیزات و قطعاتی که نمونه ایرانی مشابه با کیفت ندارند بطور جدی دنبال نماید در ادامه با راه اندازی تیم های تحقیقاتی به صورت مشارکتی، تصمیم به تولید این سیستم ها و تجهیزات گرفت که در گام اول سیستم اتوماسیون واحدهای گلخانه ای را به کمک نماینده شرکت زیمنس آلمان طراحی و تولید کرد. به دنبال این کیفیت بود که توانست کالا و خدمات خود را به کشورهای همسایه صادر نماید.

 

برترین شرکت سازنده گلخانه هیدروپونیک در ایران

The best Hydroponic greenhouse manufacturing company in Iran

این شرکت از محدود شرکت های سازنده گلخانه در ایران است که کلیه بخش های یک واحد گلخانه به صورت سفارشي ساخته مي‌شوند و مطابق با محاسبات مبتني بر شرايط و پارامترهاي کارفرما طراحي مي‌شوند. درابتدای فاز طراحي، بحث هاي گسترده اي در مورد پارامتر هاي طراحي، بابت تعيين همه ي شرايط گلخانه با مشتري انجام مي‌شود. بار باد، توپوگرافی منطقه، بار برف، ژئوتکنیک خاک، ارتفاع، نوع محصول، روش كشت، نيازهاي خاص مشتري و قوانين و مقررات محلي تنها برخي از فاكتورهايي هستند كه مي‌توانند بر طراحي و ساخت يك گلخانه تأثير بگذارند. نتيجه ي این عمل، گلخانه هايی داراي بازدهي مالي بالا و درجه ي مناسبي از ايمني و مقاومت مي‌باشد.

متد مهندسی تولید گلخانه در شرکت مزرعه بکر به این صورت است که با به کار گیری از نرم افزار های و تکنیک های مهندسی ایرانی و بین المللی و البته تجارب خود، مناسب ترین گلخانه ها را چه از لحاظ قیمت و چه کیفیت و مقاومت طراحی و پیشنهاد می‌دهد. این شرکت علاوه بر تولید سازه های مدرن، با تولید سیستم های هوشمند گلخانه کمک شایانی به تولید بیشتر و باکیفیت تر، کمک شایانی به آرامش و آسایش بیشتر مشتریان خود می‌نماید.

 

 

سازه های گلخانه ای در ایران

greenhouse structures in Iran

در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر، انواع سازه های گلخانه ای در بهترین کیفیت تولید و اجرا می شوند. از محبوب ترین سازه های گلخانه ای این شرکت، سازه گلخانه ای اسپانیایی است. این نوع گلخانه نسبت به دیگر سازه ها از استقامت بیشتری برخوردار است و در این راستا، گلخانه مستحکم تری را برای باغداران عزیز به ارمغان خواهد اورد. در شرکت سازنده گلخانه مزرعه بکر، هر دو مدل از گلخانه های اسپانیایی، یعنی گلخانه اسپانیایی گاتیک و گلخانه اسپانیایی سیرکولار، به طور تخصصی طراحی می گردد و به مرحله اجرا می رسند. همچنین می توانید برای ساخت گلخانه های ایرانی هم روی ما حساب کنید. گلخانه های ایرانی در سه سطح A, B, C ساخته می شوند. گلخانه های ایرانی از لحاظ ارتفاع، عرض، کیفیت و … موارد با یکدیگر متفاوت هستند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از هر یک، می توانید مطالب مربوط به هرکدام را ملاحظه کنید و همچنین برای اطلاع یافتن از هزینه های ساخت گلخانه در سال 1402، کلیک کنید.

گلخانه های تونلی، سازه هایی با ارتفاع کمتری هستند که برای محصولات ویژه خود ساخته می شوند. این نوع سازه ها دارای زیر مجموعه وسیعی هستند که به طور حرفه ای در شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر، طراحی و اجرا می شوند. این گلخانه ها هزینه کمتری را برای ساخت می طلبند که این مورد یکی از مزیت های گلخانه های تونلی به شمار می روند. در لیست زیر می توانید اطلاعات هر نوع سازه را ملاحظه بفرمایید:

گلخانه اسپانیایی گاتیک

گلخانه اسپانیایی سیرکولار

گلخانه ایرانی تیپ A

گلخانه ایرانی تیپ B

گلخانه ایرانی تیپ C

 گلخانه های تونلی

 

 

استاندارد ها و مجوز های مزرعه بکر

شرکت سازنده گلخانه مزرعه بکر، در سال 1388 توسط مهندس وحید دهقان در حیطه ساخت گلخانه احداث شد. فعالیت این شرکت در ابتدا منحصر به تولیدات و تاسیسات گلخانه ای می شد. پس از گذشت زمان، این شرکت با دریافت و اخذ تمام مجوزهای مربوط در این زمینه و کسب تجربه و اطلاعات تخصصی تر، فعالیت های خود را به طور گسترده تری در احداث و اجرای گلخانه آغاز کرد. این شرکت دارای نماد استاندارد بین المللی، ISOO 9008 – 2015 ، HSE – MS ، گرید 3 (رتبه – GRADE) در صنعت گلخانه سازی است.

 

 

چرا شرکت مزرعه بکر؟

اجرا و احداث سازه در داخل و خارج از کشور

دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور ( و خارج از کشور)

تنوع بالا (متناسب با هر منطقه و هر سرمایه ای)

طراحی تخصصی و اختصاصی هر گلخانه (با توجه به اقلیم و شرایط منطقه ای)

کیفیت بالا در سازه های تولیدی

طراحی مدرن و هوشمند

قیمت مناسب نسبت به کیفیت بالا

تضمین کالا و خدمات (سازه و سرویس ها)

خدمات پس از فروش برای سازه ها

مشتری مداری

اجرا به صورت کلید تحویل

اجرا به صورت فاز به فاز

تولید سازه گلخانه و ارسال، سپس مشاوره رایگان و آموزش رایگان جهت نصب

انجام کلیه مراحل طراحی و تولید و اجرا و کشت، مستقیم توسط کارشناسان مزرعه بکر صورت می پذیرد.

ارائه خدمات جانبی من جمله صادرات محصولات تولیدی، مشاور کشت و…

و ….

مشاوره در باب سازه و تجهیزات گلخانه: 09158080600


شرکت های سازنده گلخانه در ایران – شرکت های گلخانه ساز در ایران – شرکت گلخانه ساز در ایران – شرکت سازنده گلخانه در ایران – شرکت سازنده گلخانه در تهران – شرکت های گلخانه ساز در تهران – بهترین گلخانه سازان ایران – بهترین شرکت های سازنده گلخانه در ایران – لیست شرکت های گلخانه ساز ایران – لیست شرکت های سازنده گلخانه در ایران – لیست شرکت های ایرانی ساخت گلخانه – ساخت گلخانه در ایران – بهترین شرکت ها برای ساخت گلخانه

Iranian greenhouse company – the best manufacturer of greenhouse in Iran – Iranian greenhouse manufacturers – building greenhouse in Iran – Iranian greenhouse company – Iranian greenhouse structure – Persian greenhouse structure – Persian manufacturers of greenhouse – greenhouse manufacturers in Iran

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x