محصولات پرفروش گلخانه

mazraebekr products

پر سود ترین محصولات گلخانه

آیا می‌توان هر محصولی را در گلخانه ها کشت و از برداشت آنها سود خوبی به دست اورد؟ تا به حال به این سوال فکر کرده اید که چه محصولاتی در گلخانه عایدی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آ‌ورند؟ در این مقاله از شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر به این موضوع می پردازیم که پر سود ترین محصولات گلخانه کدام است؟ شما می‌توانید در صورت مواجه شدن با هرگونه سوال در ارتباط با ساخت گلخانه از طریق درپاه ارتباط با ما، با شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر تماس حاصل کنید.

 

برای ساخت گلخانه باید بدانید که چه محصولی برای برداشت در نظر دارید. توجه کنید که در مورد ساخت گلخانه هرگز بدون مشورت دست به کار نشوید. فراموش نکنید که هر یک از محصولات گلخانه بستر کشت متناسب با خود را می‌طلبد. شما می‌توانید برای دریافت اطلاع از چگونگی بستر کشت هر یک از محصولات نام برده شده در زیر، روی آن کلیک کنید:

گل آلتسرومریا

 گوجه فرنگی

خیار

 توت فرنگی و ….

 

چرا کشت گلخانه ای؟

در سال های اخیر با توجه به رشد اقتصادی و فرهنگی که در بین مردم ایجاد شده است، علاقه به تولید و مصرف محصولات گلخانه یعنی استفاده از محصولات خارج از فصل بین مردم بیشتر شده است. در حال حاضر در کشور ما صدها گلخانه جهت استفاده های شخصی محصولات ارگانیک یا تولید و ارسال آن به نقاط مختلف داخل و خارج از کشور صورت می‌گیرد. بر این اساس در حال حاضر صد ها شرکت گلخانه ساز برای کمک به شما در تولید محصولات گلخانه ای آماده یاری هستند. اما چه عوامل مهمی توانسته در افزایش چشمگیر ایجاد و استفاده از محصولات گلخانه ای موثر باشد؟

امروزه در کنار رشد روز افزون جمعیت و نیاز مردم به مواد غذایی بیشتر، محدودیت منابع طبیعی و همچنین کمبود اراضی کشاورزی و کاهش آب های زیر زمینی از دیگر عوامل موثر استفاده بیشتر از محصولات گلخانه ای هستند.

 

در ابتدای کار چه محصولی مناسب است؟

امروزه بازار کشاورزی بسیار داغ است و بازارهای اقتصادی در این زمینه هم در حال پیشرفت هستند. گرچه در ابتدای کار رقابت با بازار و گلخانه های بزرگ کار سختی است اما بهتر از در وهله اول به فکر کاشت سبزیجاتی باشید که سریع رشد می کنند. در ادامه چند مثال از سبزیجاتی که سرعت رشد خوبی دارند در نظر گرفتیم. برای مشاهده و اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید تا اطلاعات به شکل فایل پی دی اف برای شما به نمایش دربیایند؛

greenhouse products

 

mazraebekr products
mazraebekr products

 

چه محصولاتی برای کاشت و برداشت مناسب هستند؟

باید بدانید در این قسمت برای کاشت محصول گلخانه تفاوتی ندارد که شما تازه کار هستید یا خیر. باید به یاد داشته باشید که بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که امکان برداشت چند باره در طول سال را داشته باشند. در این صورت حتماً شما بهره وری بیشتری از گلخانه خود دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال خیار یا گوجه فرنگی. این دو محصول در طول سال امکان چند بار برداشت دارند و همچنین در تمام طول سال خریدار خود را خواهند داشت.

اما دیگر محصولاتی که  می‌توانند پر فروش باشند موارد زیر هستند؛ توت‌فرنگی، قارچ، زعفران، انواع سبزی‌های خوردنی و گل‌های زینتی و … درواقع با تولید میوه و صیفی‌جات در خارج از فصل می‌توانید فروش خود را تضمین کنید چراکه محصولات گلخانه‌ای به دلیل سالم و تازه بودن همیشه مشتری دارند.

صیفی جات و سبزی ها در  گلخانه ها به خوبی رشد می‌کنند و همواره خریدار خود را خواهند داشت. خیار، گوجه‌فرنگی، فلفل، توت‌فرنگی، طالبی، بادمجان و سبزیجات برگی (گشنیز، ریحان، شاهی و اسفناج)و از دسته محصولات دیگر شامل گل و گیاهان زینتی شاخه بریده (رُز، گلايول و داودي) و گل‌های آپارتماني و همچنین گیاهان دارویی از این موارد هستند. زعفران هم محصولی است که به تازگی در بازار گلخانه رونق گرفته و عایدی خوبی نیز دارد.

 

هزینه ساخت گلخانه و درآمد گلخانه ها به چه صورت است؟

هزینه ساخت گلخانه و همجنین درآمد آن از سوالات همیشگی مشتریان است. البته طبیعی است که در هنگام ورود به بازار جدید باید از تمام هزینه ها چه در ساخت و چه در هنگام برداشت مطلع باشید. در این صورت است که با توجه به درامد و  هزینه می‌توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. پیش از این به طور مفصل در مورد هزینه ها و درآمد ها در گلخانه صحبت شده است. در کنار این شما می‌توانید با ورود به هر یک از لینک های زیر با اطاعات مربوط به هر یک به طور کامل آشنا شوید. فراموش نکنید  که برای اطاعات و مشاوره بیشتری توانید با متخصصان شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر تماس حاصل کنید.

هزینه ساخت گلخانه در سال 1400

درآمد گلخانه

 

گران ترین محصول گلخانه

زعفران از گران ترین ادویه های خوراکی و دارویی در سرتاسر جهان است. کشت این گل پیش از این بیشتر در مزارع کشاورزی صورت می‌گرفت اما در حال حاضر بیشتر در گلخانه ها و به دو روش آب کشت یا هیدروپونیک و یا روش هوا  کشت تولید می‌شود. در روش هیدروپونیک کاشت این گیاه میزان آب مصرفی کاهش پیدا می‌کند اما از طرفی بازدهی محصول سه برابر افزایش خواهد یافت. خرید پیازهای زعفران در خرداد الی تیرماه صورت می‌گیرد سپس پیازها را به انبار با دمای مشخص تا شهریورماه انتقال می‌دهیم و در ابتدایی شهریورماه به سالن کشت انتقال داده و در محیط از پیش آماده‌شده قرار می‌دهیم سپس بعد از جوانه زدن و گلدهی، برداشت محصول در آذرماه صورت می‌گیرد و در آخر پیازهای برگ‌دار به زمین باز انتقال داده می‌شود.

 

انتخاب بذر مناسب

پس از انتخاب محصول گلخانه  برای کاشت شما باید بتوانید بذر مناسب را پیدا و خریداری کنید. اما بذر مناسب چه ویژگی هایی دارد؟ بذر مناسب برای خرید باید بیشترین تطابق با شرایط گلخانه شما را داشته باشد. در هنگام خرید بذر شما با صد ها مدل از بذرهای گلخانه مواجه خواهید شد. اما اینکه کدام یک از این بذرها پاسخ گوی نیاز شما در تولید محصول گلخانه است، نیاز به تحقیق و استفاده از تجربه دیگران دارد. فراموش نکنید که پیش از خرید هرگونه بذر باید اطلاعات مربوط به ان را که در بسته بندی درج شده است مطالعه فرمایید.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x