هزینه نصب سازه گلخانه اسپانیایی

هزینه نصب سازه گلخانه اسپانیایی

هزینه نصب سازه گلخانه اسپانیایی در شرکت مزرعه بکر

برخی از شرکتهای گلخانه ساز در ابتدا که مشتریان در خواست قیمت گلخانه میکنند ، فقط قیمت اسکلت گلخانه را ارائه میدهند و یا به راحتی گفته میشود که خودتان میتوانید نصب کنید، ولی دو موضوع اینجا فراموش شده : 1- قیمت تمام شده گلخانه که شامل اسکلت و دریچه ها و هزینه های حمل و نقل و هزینه نصب سازه گلخانه و… 2- کیفیت نصب گلخانه 3- سرعت نصب اسکلت گلخانه ، که هر کدام از این موارد نقش بسیار تعیین کننده ای در راه اندازی یک واحد تولیدی گلخانه ای و سودمند و مطمئن بودن آن دارند.

مشخصات گلخانه اسپانیایی را در سایر بخشها دادیم و در این بخش به هزینه نصب سازه گلخانه اسپانیایی میپردازیم.
این هزینه، شامل اسکان و خوراک و بیمه و رفت و آمد اکیپ‌های نصب گلخانه و نصابان گلخانه و همچنین ادوات مورد نیاز و …. میباشد که این هزینه با توجه به ارتفاع و نوع سازه اسپانیایی و مکان و دارا بودن دریچه سقفی و … متغیر است و معمولا هزینه نصب سازه گلخانه اسپانیایی بین 30.000 ریال تا 75.000 ریال به ازای هر متر مربع میباشد.

نصب گلخانه اسپانیایی : 09158080600

مجموعه مزرعه بکر با حدود یک دهه تجربه در اجرا و نصب و راه اندازی واحدهای گلخانه و پرورش دام و کسب مدرک ISO HSE ، توانایی و تخصص انجام صفر تا صد کلیه مراحل احداث و نصب سازه گلخانه ، توسط اکیپ های حرفه ای نصب خود را به بهترین نحو و با بیشترین سرعت دارد.

اکیپ‌های نصب سازه گلخانه های ما یا یک شرکت مستقل هستند که مدیر آن در تیم خود حضور دارد و یا مراحل نصب و مونتاژ گلخانه و سالنهای پرورش دام وانبار مستقیم زیر نظر شرکت و با تاییدیه آن توسط نصاب گلخانه صورت میگردد.

تیم های مونتاژ شرکت مزرعه بکر از تجهیزات و ادوات خاصی برای مونتاژ گلخانه استفاده میکنند. این تجهیزات به همراه تخصص و تجربه ما را قادر می سازد تا به طور موثر و ایمن به سرعت کار کنیم و به ما اجازه می دهد که عملکرد رقابتی ارائه دهیم.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x