بویلر و گرمایش از کف گلخانه

گرمایش از کف گلخانه مزرعه بکر2

 سیستم گرمایش از کف گلخانه و بویلر بخار و آب گرم

این سیستم گرمایشی (Boilers and underfloor heating) گلخانه از مدرن‌ترین و مناسب ترین سیستم های گرمایش گلخانه است. و همچنین سیستمی بی دردسر و کم مصرف، با بازدهی عالی جهت کشت های گلخانه ای و خصوصا کشت های هایدروپونیک می‌باشد. از لوله های پهن شده در کف گلخانه به عنوان ریل برداشت محصول نیز می‌توان استفاده نمود. این سیستم تشکیل شده است از بویلر، پمپ زمینی، لوله های اصلی انتقال دما و لوله های فرعی، اتصالات و مشعل و…

 مشخصات بویلر و لوله های گرمایش از کف گلخانه مزرعه بکر:

 بویلرهای گلخانه این شرکت از ظرفیت 300.000 تا 5.000.000 kcal/hr موجود و با استاندارد BS855 و استاندارد ملی ایران عرضه می‌گردد. کلیه ورق های مصرفی در ساخت بخش های تحت فشار از نوع ورق آتشخوار DIN17155-17MN4 می‌باشد که از استحکام کششی بالایی برخوردار است. جوشکاری‌ها بر اساس WPS و PQR تایید شده اداره استاندارد و توسط جوشکاران ماهر با الکترودهای E7018 با پیش گرم ۳۰۰ درجه سانتیگراد و یا با دستگاه جوش اتوماتیک از نوع زیر پودری انجام می‌گیرد، و با پشم سنگ به ضخامت حداقل۱۰۰ میلی متر عایق و با روکش استنلس استیل پوشیده می‌شود. حداکثر درجه حرارت مجاز این دیگ ها 90 درجه سانتی گراد می‌باشد. این بویلر ها دارای سیستم و دریچه انفجار جهت جلوگیری از انفجارات احتراق مشعل دریچه های نفر رو و سر رو جهت بازدید داخل دیگ و دریچه های دست رو جهت رسوب گیری نیز می‌باشند. لوله های به کار برده شده در سیستم گرمایش از کف و دیواره و همچنین سقف گلخانه از دو نوع بدون درز آتش خوار است. این ورق ها طبق استاندارد DIN17175-ST35.8 و یا درز دار فولادی می‌باشد.

 

مزیت های بویلر گلخانه

1- یکنواخت گرم کردن محیط گلخانه.

2- آلوده نکردن هواي گلخانه.

3- گرم کردن بستر.

4- صرفه جویی تا 40 % در مصرف سوخت

5- در صورت بروز پارگی پلاستیک و یا شکسته شدن شیشه در قسمتی از پوشش گلخانه، مشکل کمتری نسبت به هیترهای هوای گرم برای محصول ایجاد خواهد شد.

6- با اجرا سیستم در دیواره ها، جلوگیری از ورود بار سرمایی از دیواره ها را نیز شاهد خواهیم بود.

7- با اجرا سیستم در سقف به عنوان ریل برای حرکت تجهیزات سقفی نیز میتوان استفاده نمود.

8- عدم انتشار گازمونوکسید کربن حاصل از احتراق

9- داشتن یک سیستم مرکزی برای کنترل دمایی

10- راندمان بالای 85 درصد

برچسب‌ها: گرمایش گلخانه، بهترین سیستم گرمایشی گلخانه، سیستم حرارتی گلخانه، بویلر گلخانه

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x