کابرد نخ کشت گلخانه ای

هزینه احداث گلخانه

نخ کشت گلخانه ای

از اساسی ترین نیاز ها در هر گلخانه برای گیاهان و بوته ها نخ کشت است. از این نخ ها در اکثر گلخانه ها به ویژه گلخانه های هیدروپونیک، و به ویژه برای کشت صیفی جات، استفاده می‌شود. در ادامه به این مطلب خواهیم پرداخت که نخ کشت گلخانه چیست و در چه مواردی استفاده می‌شود. شرکت گلخانه ساز مزرعه بکر قادر است، با درنظر گرفتن بهترین امکانات، در بهترین سطح از کیفیت نیاز مشتریان خود را در زمینه گلخانه رفع کند. شما می‌توانید برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

 

 

 

کابرد نخ کشت گلخانه ای

این مورد یکی از نیازهای اساسی در گلخانه هایی است که کار کشت صیفی جاتی مانند گوجه، خیار، فلفل دلمه، بادمجان و…. را انجام می‌دهند. استفاده از نخ گلخانه سبب می‌شود که گیاه به صورت عمودی و رو به بالا رشد کند. استفاده از نخ گلخانه سبب می‌شود تا بتوان از حداکثر فضای گلخانه استفاده کرد و محصول بیشتری به دست آورد. نخ های گلخانه ای دارای ضخامت های متفاوتی هستند که باید متناسب با نوع گیاه انتخاب شوند. این نخ ها معمولا در برابر پارگی مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند. نخ گلخانه ای صدمه ای به گیاه وارد نمی‌کند و  باعث حفظ بوته های گیاه تا زمان برداشت محصول می‌گردد که این امر باعث افزایش کیفیت محصول تولیدشده می‌شود.

 

ویژگی های نخ کشت گلخانه

مقاومت و طول عمر بالا

تولید شده از مواد یو وی

منجر به بریدگی و خراب شدن ساقه گیاه نخواهد شد.

در اندازه و ضخامت های متفاوت تولید شده است و شما می‌توانید بر اساس نوع محصول خود ضخامت مورد نظر و متناسب را انتخاب کنید.

در افزایش کیفیت محصول مورد نظر مؤثر است.

در برابر کشش و پارگی بسیار مقاوم است.

نخ گلخانه مزرعه بکر

 

 

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x