دستگاه تولید سینی نشا

دستگاه تولید سینی نشا

تولید انواع سینی در سایزهای مختلف

تولید سینی نشا با تعداد منافذ گوناگون جهت کشت انواع نشاء

دستگاه تولید سینی نشا با صرفه اقتصادی بالا و بازگشت سرمایه کمتر از دو ماه برای تولیدکنندگان عمده نشاء
سیلندر و ماردون جهت عمل آوری گرانول و تهیه ورق (به انضمام موتور و گیربکس)

تنظیم ضخامت ورق

در این دستگاه نیمه فرمینگ از قسمت هد، ضخامت ورق بین 0.3 تا 3 میلیمتر قابل تنظیم است و ظرفیت تولید در ساعت بنا به ابعاد سیلندر (70- 90 – 100- 120 ) خط ورق از 70 تا 400 کیلوگرم متغیر می باشد.

مشخصات

خط تولید دستگاه تولید سینی نشا به 100متر مربع فضا جهت نصب و راه اندازی اصولی نیاز دارد و طول کل خط 7 تا 10 متر، ابعاد فرم دهی قالب 32*68 سانتیمتر و عرض ورق 75- 60 سانتیمتر و دارای عملکرد 20 الی 30 ضربه در دقیقه می باشد.
تعداد ضربه در دقیقه به پارامترهایی مانند: نوع ظرف از لحاظ طول و ارتفاع، قدرت کمپرسور، کیفیت تیغه های قالب، وزن قالب و بنا به نوع سیستم خنک کاری، متفاوت می باشد (بین 30-20 ضربه پرس در دقیقه)
سیستم محرک دستگاه بصورت مکانیزم مکانیکی لنگ و لغزنده میباشد.
عملکرد مکانیزم دستگاه تولید سینی نشا به این صورت است که نیروی محرکه دورانی موتور محرک دستگاه پس از تغییرات ایجاد شده در گشتاور آن توسط گیربکس به یک قطعه بادامکی انتقال داده میشود و این قسمت بادامکی (به اصطلاح لنگ) با حرکت در یک مسیر دایره ای ناقص این نیروی گردشی را به نیروی رفت و برگشتی ساده تبدیل میکند. از جمله مزایای مکانیزم لنگ، سادگی آن و همچنین عدم نیاز به سرویس و تعمیرات دوره ای میباشد در صورتیکه در سیستم های مشابه مانند سیستم های هیدرولیکی رفت و برگشتی جهت حصول این نوع از حرکت باید هزینه های زیادی از جمله پمپ هیدرولیک، جک، شیرهای کنترل مسیر، شیرهای کنترل سرعت، مخزن روغن، خنک ساز روغن و….انجام داد و نیاز مبرم به سرویس این لوازم، زمان و هزینه زیادی را خواستار میباشد.
نیروی لازم جهت شکل دهی به نوار گرم شده پلی استایرن از طریق مکایزم لنگ و لغزنده تامین میگردد که خود این مکانیزم دارای متعلقاتی همچون موتور الکتریکی و گیربکس و.. میباشد. پس از تولید این حرکت رفت و برگشتی انتقال این حرکت به بخش قالب، مهمترین فاکتور کاری قسمت دستگاه پرس میباشد. با استفاده از 4 میله راهنما (4 بازوی حرکتی) این نیروی حرکتی رفت وبرگشتی به صفحات نگهدارنده قالب انتقال می یابد. باتوجه به حرکت مداوم این بازوهای حرکتی و وزن سنگین قالب و صفحات قالب گیر جنس و عملیات¬های حرارتی و ماشین کاری مورد نیاز در این بخش بسیار مهم می باشد.

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x